KB #6 Alea iacta est - czyli podsumowanie szóstej edycji karnawału

Stało się i nastał 22 grudnia co zgodnie z zapowiedzią oznacza koniec szóstej edycji karnawału. 

Przyznaje się, że byłem bardzo ciekawy jakie treści pod znakiem śmierci zawitają w karnawał. Jako pewniak obstawiałem "ostatnie słowa" i przykłady pokazujące jak to zginęli wasi bohaterowie. W głębi liczyłem na to że pojawi się kilka nietypowych wpisów i muszę przyznać, że moje nadzieje przeszły wszelkie oczekiwanie. Właściwie każdy wpis jest inny i rzuca odmienne światło na motyw śmierci i to nie tylko bohaterów. Pojawiły wpisy traktujące o refleksjach wywołanych śmiercią, pisaliście o pomysłach na to jak wykorzystać śmierć na sesji, oraz o kilku innych sprawach ale jakże ciekawych i rzekłbym niespodziewanych w tym karnawale.

Dziękuję bardzo  wszystkim uczestnikom:
Ojciec Kanonik
MidMad
Omlet
Paladyn
Krzemień
Repek
Smartfox
Yarot
Enc
Darken
Seji
Zły Janek
Neurocide
Behir
Drozdal
Rhamona
Ja(Glinthor)
Aureus
Khaki
Borejko
Ghost Rider
Six
Misiołak
Chavez
gan
Magnesus

Tym samym mamy już zamknięte sześć edycji:
#1 Borejko: Przyszłość gier fabularnych
#2 Neurocide: Wygrzebańcy
#3 Smartfox: Niezapomniana sesja RPG
#4 Seji: Ulubione realia
#5 Zuhar: Najważniejsze reguły
#6 Glinthor Śmierć w RPG


Niestety do tej pory nie zgłosił się nikt kto chciałby poprowadzić następna edycję. Nie wiem co tfurca zaplanował na taką sytuację. Czyżby śmierć dopadła i karnawał. Ciągle czekam na zgłoszenia, jeśli nie decyzje co dalej pozostawiam Borejce


Update: Rzutem na taśmę zgłosiło się kilku uczestników. Pod uwage wziąłem czas napływania zgłoszeń. W związku z tym karnawał wędruje do Enca. Nowy karnawal rozpocznie sie 25 grudnia, wtedy tez poznacie temat.

Komentarze

  1. Ja mogę zawsze poprowadzić. Pisałem niejednokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wieza.org/jak-umrzec-w-grach-rpg-kb6/ - jeszcze moje się zgubiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam musiało mi umknąć, już dodałem

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało mi się wrzucić notkę z nowym tematem wcześniej, niż sądziłem. Zapraszam :)

    http://3k10.wordpress.com/2009/12/24/karnawal-blogowy-rpg-7-gracze/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty