Paczka z dawien dawna oczekiwana.

Wow to był dzień. Jakis czas temu zamówiłem kilka rzeczy w Rebelu. Niestety trzeba było na nie czekać prawie miesiąc. Paczka miała nadejść w tym tygodniu, co groziło opóźnieniem w jej odebraniu, jak to mówią w szkoleniach poza firma się nie wybiera. Nadeszła godzina 15 a kuriera niet. O dziwo trochę przed piąta zadzwoniła koleżanka z recepcji, z informacją że przyszła paczka. Niewiele myśląc mknąłem lapka i wcześniej wyszedłem zacierając ręce. Otóż jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem w swoje ręce dwie pokaźne przesyłki, tą z Rebela plus ostatni zakup z Allegro. Kurde jednego dnia wracałem do domu z siedmioma nowymi podręcznikami do RPG. Kiedyś człowiek łaził po sklepach z asortymentem RPG, ślinił się i marzył o tym co by kupił gdyby miał te wszystkie pieniądze. A dziś proszę, tylko żeby mieć ten czas co kiedyś na granie.

No ale do brzegu. Paczuszki rozpakowałem jeszcze w aucie, a tam świeżo pachnący drukiem
- "Jesienna Gawęda" Trzewiczka - zbiór wszytkich artykułów które ukazały się w MiMe i Portalu
- "Shadowrun Arsenal" - wszytko to co tygrysy lubią najbardziej
- "Rouge Trader" - bez komentarza
- D&D 3.5 PHB
- D&D 3.5 DMG
- D&D 3.5 Monster
- D&D 3.5Manual of the Planes

A na dokładkę panowie z Wargamera zrobili mi prezent i otworzyli stoisko na warszawskim Bemowie w Bemowo Carrefour.

To był na prawdę udany wieczór. Już niedługo postaram się "Rzucić Okiem" na niektóre z tych zakupów

Komentarze

Popularne posty