Nowy kontroler do konsol - brak kontrolera

Witam w nowym roku. Nie będę robił podsumowania bo specjalnie nie ma czego. Zresztą inni lepiej rozeznani i bardziej rozpoznawalni już to zrobili. Jedyne co dodam to to że ilość rozegranych sesji i przeczytanych książek wzrasta co jest zgodne z zeszłorocznymi obserwacjami i dobrze rokuje na przyszłość. Na tapecie stare dobre AD&D 2ed, skończona mini kampania i następna w toku. Biblioteczka rozrosła się o kilka nowych podręczników i miejsca zaczyna brakować. W tym roku zrobiłem mały flashback i zacząłem czytać stare numery MiMa i Portala. Polecam, niesamowite wrażenie dla każdego trolla tetryka. najlepszy jest dział nowości i zapowiedzi.

Wracając do tematu. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem konsoli. Odwieczne pytanie Xbox czy PS3, jak na razie pozostaje bez odpowiedzi. Jednakże przeszukując sieć natknąłem się na ponizszy filmik



To jest to. Jeżeli puścimy wodze wyobraźni (to nie powinno być zbyt trudne w końcu mamy w tym wprawę) wrzucimy tam jakieś ładne podziemia. MG tworzy scenariusz w domu wrzuca na płytkę i przekazuje graczom. Siedzimy w domku i robimy eksplorację rozmawiamy z NPC-ami, bijemy się w realu. Dla mnie wypas. pamiętam jak kilkanaście lat temu zastanawialiśmy się na virtualami, jak to będzie wyglądało i działało i ile czasu jeszcze zajmie dojście to takiej technologi. Może nie jest to pełen virtual, ale dla mnie wystarczy na dzień dzisiejszy.

Komentarze

Popularne posty